De Fruitigste is volop bezig aan de promotie op social media met de vlogs door De Fruitigste Meisjes. Inmiddels zijn de eerste twee vlogs totaal 580.000 maal weergegeven, en door 375.000 unieke kijkers gezien.
Het aantal kliks op het filmpje om langer te blijven kijken was ongeveer 25.000. Kortom, met deze aanpak trekken we de belangstelling!
De eerste video’s gingen over bijen en gastvrije fruittelers, en over aardbeien en zachtfruit voor Moederdag. Er worden nog vijf vlogs gemaakt, onder meer over beestjes in de boomgaard, de zachtfruitdagen in juli, en de Landelijke Fruitplukdagen in september.
De Fruitigste wordt sinds 2019 uitgevoerd door campagnebureau Dirk Doet. Dit bureau houdt ook een ludieke actie in september rond de nieuwe oogst.
Meedoen met De Fruitigste? Like en deel de berichten op Facebook @defruitigste, en bestel uw eigen promotiemateriaal via www.defruitigste.nl/webshop (de webshop is nog tot eind juni open!).