‘Hoeveel is vers jouw waard?’ is een opvallende nieuwe campagne waarin Lidl Belgium de werkelijke waarde laat zien van » Lees Verder...
Categorie: Marktinformatie & Gezondheid
Greenyard en Rewe intensiveren samenwerking
Het Belgische handelshuis Greenyard en de Duitse supermarkt Rewe hebben de intentie uitgesproken en ondertekend om de samenwerking te » Lees Verder...
Medvedev bereid om te praten over opheffen sancties
Volgens Russische media zou premier Dmitry Medvedev bereid zijn het gesprek aan te gaan met het Westen over het » Lees Verder...
Smakelijke Conference-proeverij op Duits handelscongres
Vandaag was de promotiestand van de Conference-campagne weer aanwezig op het Deutscher Obst & Gemüse Kongress (DOGK) in Düsseldorf, » Lees Verder...
Belgen zorgen voor 1.800 Conference-proefmomenten in Brazilië
Sinds de markttoegang voor Belgische Conference-peren in Brazilië heeft het Vlaamse Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) al 1.800 » Lees Verder...
The Greenery introduceert nieuw frambozenras Nobility
In samenwerking met Plant Sciences introduceert The Greenery een nieuw frambozen ras: Nobility. Deze vroege herfstframboos is vanaf nu » Lees Verder...
Bio groeit in Vinschgau
De biologische fruitteelt groeit sterk in Vinschgau, het hoger gelegen teeltgebied in Zuid-Tirol. Dat kwam naar voren bij de » Lees Verder...
Rockit-concept wint Asia Fruit Logistica Award
De marketingcampagne voor introductie van de Rockit-appel in China is uitgeroepen tot de beste campagne van 2019. Rockit Global, » Lees Verder...
Polen tweede grootste bessenproducent in de wereld
Polen is een grote producent en exporteur van zachtfruit. Het land is de tweede producent van bessen in de » Lees Verder...